budak budak wangi

Saturday, January 11, 2014

0 Freshie's High School

Assalammualaikum.

Lebih setahun blog ni terbiar. Terbiar tanpa apa apa catitan dan membiarkan ia ... kreekkkkk ( bunyi cd rosak)

Ahh sudah. Straight to the point.
Sedang aku teringat untuk bukak blogspot ni. Ada la 3 comments that need approval. So dengan rasa terharu dan hampir-hampir menitiskan air mata (terharu sebab walaupun sudah lama x update blog still ada readers yang comment), ku gagahkan diri untuk membaca comments tu semua.

So, ada 1 comment dari Anonymous dekat blogpost Wai Rai High School...Freshie's High School yang sekaligus telah menceriakan hidupku. Hahahaha!



Dia bagitau yang aku boleh cari cerita ni kat link yang dia bagi tu. Baik kan dia. Thank you Anonymous. Kamu sangat baik hati. Serious aku lama da cari cerita ni. Lepas dia bagitau, dengan pantas jari jemari Wangi p taip link tu dan dengan pantas IDM keluar bila aku play video tu dan dengan pantas juga la aku download cerita ni. Sangat menggembirakan bukan. :')

Siapa-siapa yang minat cerita ni, yang balik sekolah jak sebelum tukar baju sekolah da menapakkan diri depan tv semata-mata untuk tengok cerita ni di tv2 boleh lah gi tengok kat SINI.

Okay, permulaan yang baik untuk tahun 2014.
InsyaAllah.

Assalammualaikum.




0 pengomen yang wangi:

Originally created by CIK WANGI